بادامکی: پنجره داخلی پرسپولیس بسته نیست/ گلر دوم ما خوب است، حضور خدا بنده لو قطعی شده

بادامکی: پنجره داخلی پرسپولیس بسته نیست گلر دوم ما خوب است، حضور خدا بنده لو قطعی شده

معاون ورزشی پرسپولیس گفت: ما برای صدور کارت عیسی آل کثیر از سازمان لیگ استعلام گرفتیم و پنجره داخلی ما بسته نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری اسخاج، حسین بادامکی بعد از برد پرسپولیس مقابل تراکتور در مورد اینکه گفته می شود پنجره داخلی پرسپولیس بسته بوده و بازی دادن امروز عیسی آل کثیر ممکن است باعث دردسر شود، عنوان کرد: ما از سازمان لیگ استعلام گرفتیم و گفتند پنجره داخلی ما بسته نیست.

وی در مورد اینکه چرا پروسه پرداخت پول رادوشوویچ طول کشید، عنوان کرد: باشگاه ضمانت هایی به اداره مالیات داده بود و انهاهمین طوری نامه رسمی به باشگاه نمی دهد و کارمان درست بود. وکیل رادو اصرار داشت فیش های واریزی را بدهیم.

بادامکی در ارتباط با بحث جذب گلر دوم گفت: علی رغم اینکه فشار آمده گلر دوم ما کم تجربه است اما رفیعی گلر با کیفیتی است. لیست بازیکنان ما پر است و باید جا خالی کنیم. گلر بزرگسال نمی توانیم اضافه کنیم.

معاون ورزشی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا کار جذب خدا بنده لو تمام شده گفت: ان شالله که خدا بنده لو حضورش در پرسپولیس قطعی است.

فیلم کامل مصاحبه بادامکی را در زیر ببینید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بادامکی: پنجره داخلی پرسپولیس بسته نیست/ گلر دوم ما خوب است، حضور خدا بنده لو قطعی شده" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بادامکی: پنجره داخلی پرسپولیس بسته نیست/ گلر دوم ما خوب است، حضور خدا بنده لو قطعی شده"، کلیک کنید.