اورژانس هوایی در ایلام مستقر شد – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

اورژانس هوایی در ایلام مستقر شد - خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

صیدنور علیمرادی در گفت و گو با خبرنگار اسخاج اظهار کرد: با تلاش های بسیار اورژانس هوایی استان در راستای بهبود خدمات اورژانس پیش بیمارستانی دوباره راه اندازی شد.

رییس اورژانس ایلام ادامه داد: با توجه به شرایط و توپوگرافی کوهستانی ایلام، در بسیاری از مناطق صعب العبور امداد رسانی زمینی دشوار است که با عنایت ویژه ی ریاست و معاونت فنی اورژانس کشور، حضور این بالگرد در امر فوریت های پزشکی بسیار موثر خواهد بود.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: تلاش های مستمر و جدی سبب شد تا با عقد قراردادی با شرکت هلیکوپتری ایران، یک بالگرد برای پوشش اورژانس هوایی، وارد استان شود و در این زمینه باید از زحمات نماینده ی محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار محترم، نمایندگان گرامی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و ریاست پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است این بالگرد طی روزهای آینده پس از طی مراحل فنی و تجهیز، عملیاتی خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اورژانس هوایی در ایلام مستقر شد – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اورژانس هوایی در ایلام مستقر شد – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.