انفجار در مرکز ژاپن – اسخاج

انفجار در مرکز ژاپن - اسخاج

رسانه‌های محلی ژاپن گزارش دادند در پی وقوع انفجار در یک مرکز تجمعات فرهنگی در استان مرکزی «نیگاتا»، یک نفر کشته و پنج نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش اسخاج، ایستگاه آتش نشانی محلی حدود ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر امروز (شنبه) به وقت محلی گزارشی مبنی بر وقوع انفجار در حین عملیات بازسازی و برچیدن لوله‌های تاسیسات در یک مرکز فرهنگی – عمومی در شهر «یاهیکو» دریافت کرد.

به گفته پلیس و آتش نشانی، احتمال می رود انفجار در زیرزمین ساختمان رخ داده باشد، جایی که عملیات بازسازی سیستم تهویه مطبوع و سرویس های بهداشتی در حال انجام بوده است.

به گزارش شینهوا به نقل از تلویزیون ملی ژاپن (NHK)، این مرکز از اوایل ماه جاری به دلیل نوسازی بسته شده است و هیچ بازدیدکننده عمومی یا کارکنان محلی در آن حضور نداشتند.

مقامات محلی در حال حاضر در حال بررسی جزئیات حادثه هستند.

پایان خبر اسخاج

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انفجار در مرکز ژاپن – اسخاج" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انفجار در مرکز ژاپن – اسخاج"، کلیک کنید.