انتخابات جلوه اقتدار نظام اسلامی است

انتخابات جلوه اقتدار نظام اسلامی است

انتخابات جلوه اقتدار نظام اسلامی و ایران قوی بوده و حرکتی عبادی جهادی در شکرگزاری نعمت حاکمیت الله است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اسخاج، حجت‌الاسلام ماشاالله صدیقی مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در آیین بزرگداشت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید و گرامیداشت شهدای هفتم تیر و شهید مظلوم دکتر بهشتی که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات جلوه اقتدار نظام اسلامی و ایران قوی، حرکتی عبادی جهادی در شکر گزاری نعمت حاکمیت الله بوده که بر عباد صالح خود ارزانی داشته است.

وی افزود: انتخابات تقابل جبهه حق در مقابل کفر جهانی بوده که تضمین کننده امنیت و کرامت ایران عزیز است«وَ اِنّ فِی سُلطانِ الله عِصمَه لامرِکُم» و سزاوارترین فرد برای این جایگاه رفیع شخصی بوده که در تحقق اهداف نظام اسلامی قویتر و به افکار جهانی آشناتر باشد. 

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: عملگرایی، آینده نگری، استقامت، صبوری، پایبندی به اصول نظام اسلامی شاخصه‌هایی هستند که در انتخاب اصلح می‌توانند به عنوان اصول انقلاب اسلامی نقش آفرین باشند.

صدیقی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور رئیسی و همراهان والامقام وی و شهدای هفت تیر شهید بهشتی و یاران شهیدش جامعه دانشگاهی را برای حضور حداکثری دعوت می‌کند و موفقیت خادمین ملت در این رسالت بزرگ را از خداوند خواستار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات جلوه اقتدار نظام اسلامی است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات جلوه اقتدار نظام اسلامی است"، کلیک کنید.