از علیرضا طلیسچی تا رضا صادقی؛ خواننده های پاپ در ایام نوروز در راه بندرانزلی

از علیرضا طلیسچی تا رضا صادقی؛ خواننده های پاپ در ایام نوروز در راه بندرانزلی

آفتاب نیوز :

به نقل از امور رسانه ای پروژه، جشنواره نوروزی کنسرت بندرانزلی نوروز 1403 در شرایطی قرار است روی صحنه برود که امسال انزلی، تهران، قشم و کیش تنها بخش هایی از کشور هستند که در ایام نوروز جشنواره های موسیقی در آن ها برگزار می شود.

بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته رضا بهرام (2 و 3 فروردین)، علیرضا طلیسچی (4 فروردین)، رضا صادقی (5 فروردین)، آرمین زارعی (6 و 7 فروردین)، هورش بند (8 فروردین) و امیرعباس گلاب (8 فروردین) قرار است هر روز 2 سانس در سالن همایش های منطقه آزاد انزلی روی صحنه خواهند رفت.

فستیوال کنسرت های انزلی با همراهی منطقه آزاد انزلی و بخش خصوصی روی صحنه خواهد رفت. بلیت فروشی این جشنواره از روز 27 اسفند آغاز خواهد شد و علاقمندان می توانند از طریق سامانه های اصلی فروش بلیت در کشور نسبت به تهیه بلیت کنسرت ها اقدام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از علیرضا طلیسچی تا رضا صادقی؛ خواننده های پاپ در ایام نوروز در راه بندرانزلی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از علیرضا طلیسچی تا رضا صادقی؛ خواننده های پاپ در ایام نوروز در راه بندرانزلی"، کلیک کنید.