ارزهای دیجیتال با قیمت پایین

در بازار بی انتهای کریپتو، فرصت‌های بسیاری برای کسب سود وجود دارد و وجه تمایز سرمایه گذاران موفق این بازار با سایرین تصمیم گیری‌های آگاهانه و به موقع برای ورود یا خروج از یک موقعیت معاملاتی است. بیشترین بهره از فعالیت معاملاتی زمانی حاصل می‌شود که سرمایه گذار بتواند یک لیست ارزهای دیجیتال ترند ارزان با پتانسیل رشد بالا را به موقع شناسایی کرده و در زمان مناسب به خرید آن اقدام کند

خرید دارایی دیجیتال در کمترین قیمت و فروش آن در قیمت‌های بالاتر، یکی از روش‌های متداول برای بهره مندی از فرصت‌های سودآوری بازار کریپتو است. به همین دلیل شناسایی ارزهای دیجیتال ارزان قیمتی که احتمال رشد بالقوه آتی برای آنها وجود دارد، اهمیت زیادی برای تجربه یک فعالیت موفق دارد. 

با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله به بررسی ارزهای دیجیتالی پرداختیم که چشم انداز مثبتی برای آنها انتظار می‌رود. 

ارزان ترین ارزهای دیجیتال برای خرید

اگر قصد سرمایه گذاری در بازار کریپتو را دارید، ارزهای دیجیتال معرفی شده در این بخش می‌تواند گزینه مناسبی برای بررسی باشد. 

  • ریپل (XRP)
  • دوج کوین (DOGE)
  • چین لینک (LINK)
  • یونی سواپ (UNI)
  • کاردانو (ADA)
  • پالیگان  (MATIC)
  • استلار (XLM)
  • سند باکس (SAND)
  • دیسنترالند (MANA)
  • نیر پروتکل (NEAR)
  • شیبا اینو (SHIB)
  • میم‌های وال استریت (WSM)
  • متاکید (MCADE)

لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال

ریپل (XRP)

قیمت تا 19 اکتبر: 0.4892 دلار

XRP یک ارز دیجیتال منبع باز است و از یک دفتر کل توزیع شده به نام XRP Ledger استفاده می‌کند. این توکن توسط ریپل، یک شرکت بلاک چین سازمانی که تراکنش‌های جهانی را تسهیل می‌کند، راه اندازی شد. ریپل می‌گوید XRP می‌تواند تراکنش‌ها را سریع‌تر، مطمئن‌تر و با هزینه کمتری نسبت به زیرساخت استاندارد پرداخت جهانی انجام دهد.

تا ماه اکتبر ریپل درگیر شکایتی از طرف کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بود که ادعا می‌شود در معاملات ثبت نشده اوراق بهادار مشارکت داشته است. علی رغم ابهامات پیرامون این دادخواست، گزارش‌های ثبت شده نشان داد، محصول پرداخت ارزی ریپل در بازه زمانی از سه ماهه دوم سال 2021 تا فصل مشابه در سال 2022، 9برابر رشد داشت. 

به گزارش FXStreet، ریپل 200 میلیون دلار سهام سری C را از یکی از سرمایه گذاران خود بازخرید کرد. تحلیلگران معتقدند این حرکت با هدف تقویت صورت‌های مالی شرکت قبل از عرضه اولیه عمومی است. پس از آنکه برد گارلینگ‌هاوس، مدیرعامل ریپل، در گفتگو با CNBC بیان کرد که امکان IPO را بررسی خواهد کرد، این احتمال قوت گرفت که ریپل عرضه اولیه عمومی خود را پس از پایان دعوای حقوقی SEC، اعلام کند.

دوج کوین (DOGE)

قیمت تا 19 اکتبر: 0.0586 دلار

دوج کوین در ابتدا با یک طنز ظاهر شد اما کم کم به واقعیتی پرسود برای سرمایه گذاران تبدیل شد. قیمت دوج در ماه اکتبر به کمتر از 0.10 دلار رسید که ارزانترین قیمت خود را در 52 هفته گذشته ثبت کرده است. 

برخلاف بسیاری از دیگر ارزهای دیجیتال ارزان قیمت که برای عملکردی واقعی راه اندازی شدند، دوج کوین به عنوان برداشتی طنز آمیز از بیت کوین ارائه شد. این کوین تحت تاثیر تبلیغات و توئیت‌های ایلان ماسک، نوسانات بسیاری را تجربه کرده است. همزمان با خرید توییتر توسط ایلان ماسک در سال 2022، حرکت صعودی را ثبت کرد و پس از آن روند نزولی در پیش گرفت. 

البته این موضوع برای افرادی که به دنبال سود واقعی و ارزهای دیجیتال ارزان هستند، چندان اهمیتی ندارد. گفته می‌شود دوج کوین از روند نزولی بازار کریپتو ضربه خورده است. این که آیا توانایی خروج از رکورد را دارد یا خیر، تنها با گذر زمان مشخص می‌شود، اما بسیاری از سرمایه گذاران به این افت قیمت به عنوان فرصتی مناسب برای خرید نگاه کردند.

چین لینک (LINK)

قیمت تا 19 اکتبر: 7.36 دلار

یونی سواپ (UNI)

قیمت تا 19 اکتبر: 3.92 دلار

قیمت تا 19 اکتبر: 0.2467 دلار

قیمت تا 19 اکتبر: 0.5179 دلار

قیمت تا 19 اکتبر: 0.1042 دلار

قیمت تا 19 اکتبر: 0.2827 دلار

قیمت تا 19 اکتبر: 0.2781 دلار

قیمت تا 19 اکتبر: 0.9772 دلار

اگرچه مانند سایر بلاک چین‌های معرفی شده، رشد قابل توجهی نداشته، اما تیمی مسئول به روزرسانی کد‌های اولیه و انتشار به روزرسانی‌ها، در تلاش برای ارائه یک پلت فرم بسیار ایمن است که می‌تواند دارایی‌های با ارزشی مانند پول و هویت را مدیریت کند و در عین حال عملکرد مناسبی برای فعالیت‌های روزمره ارائه دهد. “

شیبا اینو (SHIB)

قیمت از 19 اکتبر: 0.0000067 دلار

این کاهش قیمت‌ها می‌تواند فرصتی خوبی برای سرمایه گذاران بوده یا می‌تواند نشان از کاهش دائمی محبوبیت این توکن باشد. تنها با گذشت زمان آشکار خواهد شد که آینده چه چیزی برای SHIB در نظر گرفته شده است.

میم‌های وال استریت (WSM)a

قیمت تا 19 اکتبر: 0.0205 دلار

میم‌های وال استریت (WSM) یک میم کوینی است که اخیراً راه اندازی شده است. این پروژه کریپتو برای توسعه پشتیبانی از جامعه از دنبال کننده‌های بی شمار رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کند و تاکنون توانسته است بیش از 25 میلیون دلار جمع آوری کرده است. هدف این جامعه دستیابی به ارزش بازار یک میلیارد دلاری است.

طبق گزارشی که در صفحه این جامعه منتشر شده است، این میم کوین از جنبش میم‌های وال استریت متولد شد.

قیمت از 19 اکتبر: 0.0057 دلار

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارزهای دیجیتال با قیمت پایین" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارزهای دیجیتال با قیمت پایین"، کلیک کنید.