اجرای طرح محله اربعینی در ۱۰۰ محله آران و بیدگل – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

اجرای طرح محله اربعینی در ۱۰۰ محله آران و بیدگل - خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت‌وگو با خبرنگار اسخاج با اشاره به برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: در ۱۰۰ محله شهرستان اجرای طرح محله‌های اربعینی را داشته‌ایم.

وی افزود: در شهرستان آران و بیدگل حدود ۱۴۰ مسجد وجود دارد که در ۱۰۰ مسجد اقامه نماز و اجرای برنامه‌های محله اربعینی را داشته‌ایم و ۱۰۰ مبلغ نیز به این مساجد اعزام شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری راهپیمایی اربعین در روز اربعین در شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: این برنامه در همه شهرهای شهرستان از جمله آران، بیدگل، فیض آباد، سفید شهر، شهر ابوزیدآباد، حسین آباد و قاسم آباد اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام مجیدی تبار همچنین به برپایی راهپیمایی اربعین ویژه بانوان در روز ۱۹ صفر ابراز کرد: این راهپیمایی از میدان سپاه تا امامزاده هلال ابن علی (ع) برگزار خواهد شد.

وی گفت: همچنین ۶۰ هیئت فعال در شهرستان آران و بیدگل در روز اربعین برنامه خواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای طرح محله اربعینی در ۱۰۰ محله آران و بیدگل – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای طرح محله اربعینی در ۱۰۰ محله آران و بیدگل – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.