آیا مشکل استقلال با مالک جدید حل شده است؟

آیا مشکل استقلال با مالک جدید حل شده است؟

آفتاب‌‌نیوز :

با خرید امتیاز استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس انتظار می‌رفت شرایط مالی این باشگاه بسیار بهتر از گذشته و بخشی از نیاز‌های مالی آبی‌ها حل شود.

با این حال از زمانی که هلدینگ خلیج فارس باشگاه استقلال را خریداری کرده، فقط ۱۵ درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی این تیم را پرداخت کرده است و آن‌ها هنوز بخش زیادی از مطالبات فصل گذشته و ۲ فصل گذشته شان را دریافت نکرده‌اند.

جالب است که بدانید این پول در زمان مدیرعاملی علی خطیر پرداخت شده است و بعد از آن بازیکنان قراردادهایشان را دریافت نکرده‌اند.

این موضوعی است که نارضایتی‌هایی را در تیم ایجاد کرده است، اما نمی‌شود کتمان کرد که هنوز هلدینگ خلیج فارس نفرات مورد نظرش را وارد باشگاه نکرده است و کمی زمان می‌برد تا شرایط مالی آبی‌ها مساعد شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیا مشکل استقلال با مالک جدید حل شده است؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیا مشکل استقلال با مالک جدید حل شده است؟"، کلیک کنید.