آذربایجانی: حرف اصلی را در زمین بازی می‌زنیم/ در حال بررسی بازیکنان خارجی هستیم

آذربایجانی: حرف اصلی را در زمین بازی می‌زنیم در حال بررسی بازیکنان خارجی هستیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: امیدوارم با پیروزی در این دو مسابقه به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا کنیم و حرف اصلی را آنجا بزنیم.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری اسخاج،مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به مسابقات پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا گفت: ما دو دیدار سخت در پیش داریم که امیدوارم با پیروزی در این دو مسابقه به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا کنیم و حرف اصلی را آنجا بزنیم.

وی با اشاره به تمرینات آمادگی تیم فوتبال سپاهان در اردوی ترکیه گفت: خوشبختانه با وجود فرصت کمی که داشتیم تمرینات خوبی در جریان است و بازیکنان تیم دارند به سطح آمادگی لازم می‌رسند.

مدیرعامل سپاهان درباره جذب بازیکنان جدید عنوان کرد: سهمیه ۷ بازیکن لیگ برتری ما با بازیکنانی که جذب کردیم تکمیل شده و کادر فنی اکنون به شدت مشغول بررسی گزینه‌های خارجی هستند و هر پیشنهادی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد:خوشبختانه از نظر بازیکنان داخلی با تلاش کادر فنی به نتیجه خوبی رسیدیم و فکر می‌کنم اگر بتوانیم همین روند را هم الان و هم در نیم‌فصل دوم در جذب بازیکنان خارجی هم داشته باشیم اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

آذربایجانی پیرامون نگرانی‌های هواداران سپاهان عنوان کرد: نگرانی و دغدغه‌های هواداران به ما منتقل می‌شود و از آن آگاهیم، اما هواداران بدانند که ما لحظه‌ای درنگ نداریم چراکه برای ما ثانیه‌ها اهمیت دارند و باید در لحظه‌ها عمل کنیم؛ همانگونه که در جذب بازیکنان داخلی لحظه‌ها را درک کردیم در جذب بازیکنان خارجی نیز همین درک را داریم و تلاش می‌کنیم آن دوران باشکوه و نه‌چندان دوری که سپاهان داشت و اتفاقات خوبی که بازیکنان خارجی سپاهان رقم زدند را تکرار کنیم هرچند که کار سختی در پیش داریم.

وی با اشاره به حواشی ایجاد شده گفت: ما برای تک تک حرف‌هایی که زده شده و حواشی ایجاد شده جواب داریم، اما سعی کردیم درگیر این حواشی نشویم و تمام تمرکزمان را بر این بگذاریم که تیم خوبی ببندیم و اجازه ندهیم اتفاقات ناخوشایندی برای تیم رخ بدهد.

مدیرعامل سپاهان در ارتباط با بازی پلی‌آف سپاهان با شباب الاهلی گفت: تمام کادر مدیریتی، فنی و همه افراد باشگاه در تلاش هستند تا ما بتوانیم الزامات برگزاری این مسابقه را به بهترین نحو مهیا کنیم و خوشبختانه همه کار‌ها در وقت خود در حال انجام است و آنچه که دیده می‌شود حاصل تلاشی است که صورت گرفته و کار ساده‌ای هم نبوده و به نظرم باید منتظر ماند تا نتیجه این تلاش‌ها را در مسابقه ببینیم.

وی ادامه داد: دو مسابقه سخت برای رسیدن به لیگ نخبگان آسیا پیش رو داریم و امیدواریم که بتوانیم این دو مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا کنیم و حرف اصلی را آنجا بزنیم.

آذربایجانی خطاب به هواداران سپاهان گفت:: هواداران سرمایه‌های اصلی تیم هستند؛ لطف می‌کنند و به من پیام می‌دهند و تک تک این پیام‌ها را من خودم شخصا می‌خوانم و مواردی که برای تیم مفید به نظر برسند را مورد بررسی قرار می‌دهیم. ارتباط با هواداران راه خوبی است و این‌طور نیست که ما نسبت به نگرانی‌های هواداران بی‌تفاوت باشیم.

وی با اشاره به فصل نقل و انتقالات: شرایط نقل و انتقالات شرایط خاصی است و نمی‌توان همه عملکرد‌های باشگاه را اطلاع‌رسانی کرد و از این لحاظ از هوادران پوزش می‌خواهیم. امیدوارم بتوانیم آنچه را که خواسته هواداران و حق تیم هست را در زمین بازی محقق کنیم، اما هواداران و همه کسانی که نگران تیم هستند بدانند که ما شبانه روزی برای این تیم تلاش می‌کنیم و امیدوارم که بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آذربایجانی: حرف اصلی را در زمین بازی می‌زنیم/ در حال بررسی بازیکنان خارجی هستیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آذربایجانی: حرف اصلی را در زمین بازی می‌زنیم/ در حال بررسی بازیکنان خارجی هستیم"، کلیک کنید.