آخرین مجروح حادثه تروریستی چابهار به خانه بازگشت

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: آخرین مجروح حادثه تروریستی بامداد 16 فروردین ماه با اقدام به موقع کادر درمان تحت عمل جراحی قرار گرفت و صبح امروز شنبه از بیمارستان مرخص شد.

آخرین مجروح حادثه تروریستی چابهار به خانه بازگشت

آفتاب نیوز :

شهاب الدین مشایی با اشاره به ترخیص آخرین مجروح حادثه از بیمارستان امام علی (ع) چابهار، اظهار کرد: در شب حادثه تروریستی با وجود فشار و استرس بالا در بین کادر درمان و اورژانس، هیچ گونه خللی در ارایه خدمات اتفاق نیفتاد و مدیریت مجروحین در کنار رسیدگی به بیماران عادی در حال انجام بود.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی چابهار، مشایی افزود: خوشبختانه آخرین مجروح حادثه تروریستی بامداد 16 فروردین ماه با اقدام به موقع کادر درمان تحت عمل جراحی قرار گرفت و صبح امروز از بیمارستان مرخص شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین مجروح حادثه تروریستی چابهار به خانه بازگشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین مجروح حادثه تروریستی چابهار به خانه بازگشت"، کلیک کنید.